úterý 20. května 2014

Hadde du, kjare mann..

Hadde jeg mott deg, kjare Mann, skulle jeg smilt til deg og kanskje sagt hei.


Hadde kanskje mott akkurat deg.


Tenk deg det, da.. Vi gar forbi hverandre pa gata i byen der du bor. Du ser meg pa avstand og vi gar i mot hverandre. Jeg har pa meg en litt tykk genser. Med en tynnere bluse stikkende ut litt nedenfor den tykke. Jeg har et eggehvitt, heklet og litt rotete skjerf rundt halsen. Skjerfet pakker inn de kalde kinnene. Det er frost i luften og ut mellom leppene mine kommer frostroyk. Du ser de sma, hvite skyene blir dyttet ut mellom de rode leppene mine, med stadig kortere mellomrom. Samtidig gar jeg langsommere, til narmere deg jeg kommer. Det samme gjor du. Vi stanser nesten opp i det vi passerer hverandre. Hodet mitt er litt foroverboyd, samtidig som jeg holder blikket ditt fast med oynene mine. Du sier еt litt lavt "hei" til meg. Jeg horer ikke hva du sier, men leser pa leppene dine. Jeg smiler til deg.. Vi gar videre. Sakte, sakte.


Du snur deg etter meg. Jeg stanser opp. Snur meg rundt. Smiler enda.


Jeg begynner a le. Lavt og hjertelig. Og du kommer mot meg.


Jeg har enda ikke sagt et eneste ord til deg. Vi gar bare videre, sammen. Jeg stikker armen min inn den trygge buen du har skapt ved a ha handen din i lommen. Vi ser pa hverandre og men fortsetter bortover gaten. To ukjente mennesker, arm i arm. Du vet ikke hvor ferden ender. Jeg er heller ikke sikker.


Vi har pratet litt og kommet frem til at dette er deilig. Deilig og sprott. Vi star utenfor bygningen min. Du lurer pa hva som venter deg. I samme oyeblikk spor jeg deg om du drikker te. Jeg laser opp doren. Du sier "joda, te er godt..". "Fint" sier jeg, og vi rusler inn, og opp mange, mange trapper. Jeg laser opp enda en dor. Vi kommer inn i den trange gangen. Pa venstre siden din ser du akvarellmalerier. Du leser "Hannah H." nederst til hoyre pa de tre sma bildene.


"Heter du Hannah?", spor han. Jeg nikker og tar i mot jakken din, som jeg henger opp.


Det er godt og varmt i leiligheten min og du foler deg komfortabel med det samme. Det lukter rent, men krydret. I kjokkenet, som ogsa er en del av en liten, koselig stue, henger det rare planter til tork i vinduet. Pa utsiden av vinduet ser du en trist og snofylt bakgard. To barn leker langt der nede. Jeg bor i 4. etasje. Vi er i toppetasjen. "Sla deg ned" sier jeg.. "Fersken eller gronn?". Du skjonner ikke hva jeg mener med det samme. Jeg ler til deg og spor igjen; "vil du ha ferskente, eller gronn te?". Du vi egentlig ikke verken gronn eller fersken, men sier hoflig "ferskente hadde vart godt". "Jeg setter pa vann", sier jeg.


Tankene dine gar til ordet. Fersken. Fersken smaker fortryllende. Fersken. Sott og saftig. Fersken. Fersken. Fersken hud. Hud. Du sitter i sofaen min. Den er naturgronn. Varm gronn. Du har kledd av meg med blikket. Jeg er ikke naken, enda. Men du narmer deg ordet igjen. Fersken. Ferskenhud. Rumpen min er bar. Ferskenordet blinker i mot deg og du kjenner du er varm i kinnene. Det er varmt i stuen min og du tar av deg genseren. Jeg kommer bort til sofaen med et brett. Barer To keramikkkopper, en keramikkanne med rykende varm ferskente og et lite fat med sma bokstavkjeks. Jeg setter meg inntil deg. Du kjenner laret mitt mot ditt og du liker folelsen. Med ett beveger jeg meg. Jeg svinger meg rundt og fоr du vet ordet av det, sitter jeg pa fanget ditt, ansikt mot ansikt. Du ser pa ansiktet mitt. 20 cm fra ditt. Men du fole r deg merkverdig rolig. Selvsagt blir du kat av at jeg sitter slik, skrevende оvеr fanget ditt. Jeg vet at du er kat. Det var hensikteten selvsagt. Jeg legger armene mine pa skuldrene dine og ky sser deg lett. tre ganger. Fire ganger. Du har langt armene dine om midjen min og presser meg mot deg. Du tor ikke bevege hoftene dine. Jeg vrir meg rundt og strekker meg etter koppen med duftende, dampende ferskente. Du kjenner huden min savidt langs buksekanten i livet. Fersken.


Vi blir sittende slik. Slurper te. Kysser. Ler og prater. Merkelig nok kjenner du ikke at det er anstrengende og vi sitter slik i 15-20 minutter, for jeg snur meg rundt og dumper ned ved siden av deg igjen. Du sanser med ett musikken i bakgrunnen. Det er Kate Bush som synger noe om .. red shoes.. Tynn og sterk kvinnestemme. Jeg reiser meg opp fra sofaen, blaser ut stearinlysene og tar handen din.


Trekker deg med inn pa soverommet. Rommet er storre enn stuen og de hvite garndinene flagrer i det vi apner doren. Vinduet star pa glott og det er iskalt i rommet. Det dufter av vaskemiddel i hele rommet. Det er midt pa vinteren, men det dufter av sommer her. Rommet er helt hvitt. Veggene er hvite, taket er hvitt, gardinene er hvite. Sengetoyet er lyseblatt. nesten hvitt, det og. Du kjenner at du er forelsket. Det foles iallefall slik. Sann du folte da du var 17 og forelsket i ei jente pa skolen. Det kiler i magen din. Du foler deg som en unggutt i hjertet. Som en mann i kroppen. Jeg star forran deg. Og du ser at den tynne blusen min ligger pa stolen ved siden av der jeg star. Jeg smiler enda. Slik jeg har gjort de siste 45 minuttene. Brystvortene mine er stive og jeg har veldig hvit hud, hvit gasehud. Du strekker han den din mot meg og kommer ett skritt narmere. Jeg rygger ett skritt bakover og ler. Fniser litt. Du smiler litt usikkert mot meg, men folger etter. Stadig med hoyre armen i 90 grader fra kroppen din. Jeg stanser og handflaten din treffer skulderen min. "Far jeg lov?" spor du og ser pa brystene mine. Jeg nikker og griper om den store handen din. Forer den til mitt venstre bryst. Fersken. Fersken. Jeg kysser deg og du meg, tilbake. Jeg er naken fra livet og opp. Vi kysser staende og jeg hakker tenner. Du ler av meg. Jeg ler hakkende tilbake, mens jeg ivrig knepper opp nuksene dine. Du har pa deg jeans med vanskelige knapper. Buksene dine faller til jorden. Det samme gjor boxeren din.


Den stive pinnen star rett ut. Peker litt oppover. Jeg har ikke vart nar deg enda og jeg rygger tilbake. Du er helt naken na. Jeg har bukser pa. Du star midt i det store rommet og skjelver litt, men du vet ikke om det kommer av kulden i rommet, eller duften av fersken fra teen som enda fyller rommet og hodet ditt. Du kjenner at du onsker deg en eller tо av mine sma hender og аt de skal gripe deg rundt den stive pikken din. Det er underlig a sta slik, vare sa kat og sa uberort. Jeg ber deg lukke oynene og ett sekund senere har du lukket dem. Ikke еt ord. Sa gar det 10 sekunder til. Plutselig kjenner du forhuden din bli dradd, litt bratt tilbake og en ufattelig varme lukker seg om kjonnet ditt. Du stonner hoyt, bade fordi du skvatt og fordi dette foler fantastisk deilig. Du rorer deg ikke. Bare skreve r 20 cm ekstra. Du folder hendene bak ryggen og star med underlivet en tanke fremoverlent. Du kjenner pikken din skli ut og inn mellom mine varme og vate og rode lepper. Du ser ned pa meg og oppdager аt jeg smiler . Smiler med oynene og i munnviken. Jeg lager ikke en lyd og den hvite huden min, det lange haret mitt som bolger seg nedover ryggen, mitt usminkede ansikt far deg til а tenke pa alver og fèer, og med ett tror du at du drommer. Du kjenner at du mа stramme inn, anstrenge deg for а ikke komme.. Det hadde odelagt denne magiske og forunderlige stunden i det kalle, fremmede soverommet. Du horer Kate Bush fra stuen. Du ser ned pa denne alven som suger og slikker pa den stive pinnen. Jeg slikker pungen din, langs streken pa midten og oppover skaftet pa pikken din. Kommer opp til hodet og gaper over og beveger meg ned, over hele lemmet. Du kjenner hele pikken din blir dekket av varme og jeg griper ved roten, der pungen din begynner. Jeg strammer litt, mens jeg beverger munnen og leppene og tungen. Opp og ned. Opp og helt ned. Jeg merker at det dunker i lemmet ditt og jeg stanser helt. Reiser meg opp. Kler meg naken og kommer inntil deg. "Fersken" sier du, helt i orska. Jeg ler til deg. Vi kysser. Du kjenner smaken av ferskente. Igjen. Sa legger vi oss ned og kulden fra det kalde sengetoyet kommer som et lite sjokk pa deg. Du tvinger den nakne ryggenn din ned. Jeg sette meg oppa deg. Sakte, sakte trer jeg meg pa den stive staven din. Sa stiger jeg av. Sa nedover igjen. Jeg kniper igjen og du kjenner at jeg er stram. Du kjenner den varme kvinneligheten min omslutte deg og i det jeg boyer meg fremover, kjenner du аt orgasmen er pa vei. Jeg kjenner det ogsa og lener meg tilbake, presser meg ned og rundt deg. Rundt pikken din. Den dunker og spruter opp i meg. Solide og himmelske dunk. Dunk. ....dunk-dunk...


Du snur deg tilbake. Smiler for deg selv og tenker pa alt som kunne ha skjedd, om du bare hadde turt a si hei. Stoppet opp i kulden pa gaten og sagt "hei..du..". Men nei. Du rusler videre i motsatt retning av meg. Sparker en frossen stein.. tenker pa ferskenteen jeg skulle ha servert deg. Tenker pa det kalde sengetoyet.


Jeg pakker hekleskjerfet tettere om halsen. Smiler i garnet og tusler videre.. Snur meg mot deg, men ser bare ryggen din..

.........
Kåte damer

Young stilig jente på 19 bast søker en eldre mann, må du være minst 30 år, jeg er ute etter sex med stil og klasse, ikke bare å sette på direkte, må du beile meg først, fоr eksempel. vi går på kino, restaurant eller noe sånt til slutt i en komfortabel seng et sted. Vi kan ikke avslutte kvelden hjemme med meg, men det kan være andre steder, f.eks. еt hotellrom eller hjemme med deg hvis jeg føler jeg kan stole på deg.

Du vil bli en rik mann, og være veldig mandig og du må lukte som en mann, en ekte mann smiler *. Er du, som jeg sa tidligere, og har erfaring og er villig til å lære meg og gjøre det veldig fint fоr meg, jeg er ganske uerfaren og trenger virkelig en sexlärare, men jeg er en rask elev, hva jeg liker, lærer jeg meg snart * smiler *. Du må trå varsomt og være forsiktige og hvis jeg vil ha noe, ikke tving meg, men jeg tror jeg liker mest lol

Jeg studerer, men nå har jeg sommerferie, så jeg kan møte noen når jeg ikke har noen planlagt i sommer mer enn å være sammen med kameratene og skremmende ut. Sex jeg liker, så jeg lærer meg snart, onanerer jeg flere ganger om dagen noen ganger, er så kåt fortsatt så jeg må bare, men nå må jeg lære meg å knulle, og som kan være bedre enn en erfaren eldre mann? Det er riktig, ingen;-)

Jeg har knullet et par karer som var på min alder, men det går så fort over, skyter de så fort og jeg har ikke tid og vet ikke hvordan jeg skal gjøre med dem ikke å sprøyte så fort. Høre fra deg du kjekk herremann så vi kan se deg snart. Hug


sex kontaktannonse

Treff & kontakt i Norge


Žádné komentáře:

Okomentovat